Erkek İç Giyim Endeksi' NEDİR?



Erkek İç Giyim Endeksi, ekonominin erkek iç giyim satışlarına göre ne kadar iyi çalıştığını ölçmek için eski Fed Başkanı Alan Greenspan'ın uzun süredir tercih ettiği alışılmadık bir ekonomik göstergedir . Bu ölçüt, erkekNe Zaman Emekli Olurum iç giyim satışlarındaki düşüşlerin ekonominin genel anlamda zayıf olduğunu, iç giyim satışlarındaki artışların ise gelişmekte olan ekonomiyi öngördüğünü göstermektedir.

Sıradaki
Sıcak Garson Ekonomik Endeksi
Fed Konuştu
Mancession
'Erkek İç Giyim Dizini' AŞAĞI
Erkek İç Giyim Endeksi, eski Fed Başkanı Alan Greenspan tarafından popüler hale getirilen ve ekonominin performansının erkek iç giyim satışlarına bakılarak ölçülebileceğini öne süren ekonomik bir göstergedir.

Greenspan'ın 1970'lerde teşvik etmeye başladığı bu teoriye göre, kötü performans gösteren bir ekonomi, erkek iç çamaşırlarında azalan satışlar gösterirken, gelişmekte olan bir ekonomi iç giyim satışlarında artış gösterecektir. Bu teorinin ardında yatan temel varsayım, erkeklerin iç çamaşırını bir lüks eşya yerine bir zorunluluk olarak görme eğiliminde olmalarıdır. Bu durum, ciddi ekonomik gerilemeler dışında, ürün satışlarının sabit kalacağı anlamına gelmektedir.

Bu teorinin eleştirmenleri, kadınların iç çamaşırı satın aldıkları sıklık ve erkeklerin ekonominin performansından bağımsız olarak iç çamaşırları satın almadan önce iç çamaşırları satın almama yönündeki varsayımları da dahil olmak üzere birçok nedenden ötürü yanlış olabileceğini düşündürmektedir.

Diğer Geleneksel Olmayan Ekonomik Göstergeler
Erkek İç Giyim Endeksi, piyasa takibinin başlangıcındanNe Zaman Emekli Olurum bu yana önerilen bir dizi konvansiyonel ekonomik göstergeden sadece bir tanesidir.

Tanıtılan bazı diğer Konvansiyonel Ekonomik Göstergeler şunları içerir:

Hemlines: İlk olarak 1925 yılında Wharton School of Business'tan George Taylor tarafından önerilmiş olan Hemline Index, ekonomi daha iyi performans gösterirken etek eteklerinin daha yüksek olduğunu öne sürmektedir. Örneğin, teknik patlamanın arttığı 1990'larda kısa etekler modadaydı.
Saç kesimi: Paul Mitchell'in kurucusu John Paul Dejoria, iyi ekonomik zamanlarda, müşterilerin her altı haftada bir saç kesimi için ziyaret edeceklerini, kötü zamanlarda ise her sekiz haftada bir saç kesimi sıklığının düşeceğini söylüyor.
Kuru temizleme: Bir başka favori Greenspan teorisi, bu gösterge, kötü ekonomik zamanlarda kuru temizlemenin düştüğünü, çünkü insanların sadece bütçeleri sıkı olduğu zaman kesinlikle ihtiyaç duyduklarında temizleyicilere kıyafet aldıklarını gösteriyor.
Fastfood: Pek çok analist, finansal krizler sırasında tüketicilerin daha ucuz fastfood seçenekleri satın aldıklarını düşünürken, ekonominin yükselişe Ne Zaman Emekli Olurumgeçmesiyle birlikte, müşterilerin daha sağlıklı yiyecekler almak ve daha güzel restoranlarda yemek yemeye daha fazla odaklanmaları daha olası.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnsidans Hızı 'İnsidans Hızı' TANIMI

NGN' NEDİR NGN, Nijerya Naira'nın kısaltmasıdır.

Ahlaki tehlike ve moral tehlikesi arasındaki fark nedir?